Panel dyskusyjny

Wpływ liderów na utrzymanie talentów w organizacji

Damian Feilhauer

Trener, konsultant, headhunter. Współwłaściciel i partner zarządzający w Saleswise sp. z o.o.

Justyna Wasinkiewicz

Marketing &PR Director, Talent Bridge

Aureliusz Leżeński

Certyfikowany Team Coach TCI

Luiza Jurgiel-Żyła

Partnerka Zarządzająca w agencji Flynn. Eksperci komunikacji

5 listopada, godz. 10.00-11.30

Dlaczego warto pobrać nagranie z panelu dyskusyjnego?

Zapraszamy do pobrania nagrania z  ekskluzywnego panelu dyskusyjnego, z udziałem doświadczonych i cenionych ekspertów z sektora biznesu oraz środowiska akademickiego. Tematem czwartej edycji wydarzenia było kluczowe zagadnienie: jak skutecznie utrzymywać talenty w organizacji.

Podczas dyskusji uczestnicy zyskali wyjątkową okazję do zgłębienia roli liderów w kształtowaniu efektywnego środowiska pracy. Omówione zostały cechy przywódcze, które sprzyjają budowaniu zaangażowania i lojalności pracowników oraz jakie praktyki w zakresie feedbacku i komunikacji są niezbędne do wzmacniania relacji w zespole. Zainspiruj się opiniami ekspertów i dowiedz się, dlaczego liderzy mają decydujący wpływ na rotację pracowników. Zapoznaj się z nagraniem, aby poszerzyć swoją wiedzę i rozwijać swój zespół.

 

Zagadnienia poruszone w panelu

  • W jaki sposób liderzy wpływają na kulturę organizacyjną i codzienne doświadczenia pracowników?
  • Jak liderzy mogą tworzyć środowisko sprzyjające rozwojowi i innowacyjności?
  • Dlaczego relacje między liderem a pracownikiem wpływają na motywację i chęć pozostania w firmie?
  • Jak ważna jest rola lidera w procesie coachingu i mentoringu dla utrzymania talentów?
  • Jakie działania liderzy mogą podejmować, aby wspierać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym pracowników?
  • Jak autorytarny czy mikro-zarządzający styl przywództwa wpływa na rotację pracowników?
  • W jaki sposób liderzy mogą budować zaufanie w relacjach z pracownikami, szczególnie w zespołach zdalnych?

Kto wziął udział?

Aureliusz Leżeński

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył kurs w
europejskiej szkole biznesu INSEAD pod Paryżem. W latach 1998-2004 był menedżerem ds. szkoleń i rozwoju zasobów ludzkich w firmie EMPIK. Pracował w Janssen Cilag gdzie zajmował się rozwojem coachingu i projektami HRowymi.  Jest certyfikowanym team coachem TCI (Team Coaching International ) oraz ICC (International Coaching Community). Ukończył kurs Executive and Corporate coach Diploma w Oxfordzie. Prowadził kursy coachingowe (CFC,PCD) w ramach brytyjskiej szkoły coachingu Noble Manhattan Coaching. Ukończył studium metody Dialog Motywujący. Wykładowca w programach MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.  Prezes i założyciel Fundacji Robinson Crusoe (wsparcie w usamodzielnieniu młodzieży z pieczy zastępczej) . Prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu liderskiego i menedżerskiego oraz HR. Wdrażał mentoring w Coca Cola, Liberty, Aviva, Axel Springer, Allianz.

Damian Feilhauer

Od 2017 współwłaściciel i partner zarządzający Saleswise sp. z o.o., trener, konsultant, headhunter. Wcześniej konsultant, business development manager w firmach doradczych, dyrektor sprzedaży w środowiskach korporacyjnych.

Od 1999 r. związany z rozwojem biznesu w środowiskach korporacyjnych na różnych szczeblach, w różnych fazach funkcjonowania organizacji. Specjalizuje się w doskonaleniu sił sprzedaży, kadry zarządzającej i działów rekrutacji. Implementował różne metodologie i systemy sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu.  Posiada doświadczenie menedżerskie i handlowe w projektach międzynarodowych. Przeprowadził wiele projektów konsultingowo – szkoleniowych nastawionych na wzrost sprzedaży, zwiększenie efektywności zarządzania i podniesienie skuteczności działu rekrutacji.

Luiza Jurgiel-Żyła

Partnerka Zarządzająca w agencji Flynn. Eksperci komunikacji. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w PR dla branży nieruchomościowej, telewizyjnej i med tech. Stała na czele działu marketingu w firmie CliniNote, gdzie była odpowiedzialna za ekspansję globalną marki. Wcześniej przez wiele lat pracowała dla firm doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych, takich jak Newmark Polska, Cresa Polska, czy Cushman & Wakefield. Karierę rozpoczynała w FIRST Public Relations, gdzie przeszła drogę od praktykantki do dyrektorki. Odpowiadała za obsługę klientów w branży rozrywkowej prowadząc kampanie PR-owe dla takich marek jak: Cartoon Network, CNN International, TCM, History, czy Lifetime. Swoją pasję do PR realizuje także poprzez działanie w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations, gdzie przez cztery lata pełniła funkcję prezeski zarządu, a za swoje zasługi na rzecz branży PR została wyróżniona mianem Lwa PR, honorowym członkostwem, a także Nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka.  

Justyna Wasinkiewicz - prowadząca


Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR-u oraz sprzedaży, co daje ogromne wsparcie różnorodnym projektom i działaniom biznesowym.

Od ponad 10 lat kieruje zespołami projektowymi i marketingowymi, bazując na gruntownej analizie rynku, pełnym zrozumieniu potrzeb klientów oraz precyzyjnej identyfikacji optymalnych kanałów komunikacji i narzędzi marketingowych. Dzięki temu potrafi tworzyć skuteczne strategie marketingowe, które spełniają wyznaczone cele biznesowe. Jest również ekspertem w dziedzinie komunikacji wideo oraz marketingu cyfrowego, regularnie wprowadzając innowacje i efektywne działania w tych obszarach.


Pobierz nagranie z panelu dyskusyjnego

    Jesteś: