Smart choice

Jesteśmy zaufanym partnerem w zakresie testów psychometrycznych

Talent Bridge

Budujemy przewagę konkurencyjną firm, poprzez wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji w obszarze rekrutacji i rozwoju pracowników, wykorzystując testy psychometryczne tworzone we współpracy z naukowcami.

+0

Rozwiązanych testów

0

Lat w branży HR

+0

Zadowolonych klientów

Nasze wartości

Profesjonalizm

Współpraca z naukowcami

Tworzymy produkt od ponad 12 lat i pracujemy na polskiej grupie normalizacyjnej przy współpracy z naukowcami z Uniwersytetu Warszawskiego. 

Nowoczesne technologie

Posiadamy własną platformę  technologiczną do wysyłki testów oraz integracji z systemami rekrutacyjnymi oraz budujemy nowoczesne rozwiązania wpływające na wysokie wskaźniki psychometryczne.

Wszechstronność

W swojej ofercie posiadamy duży wybór testów, badających różne kompetencje,  które wykorzystywane są do rekrutacji nowych kandydatów i rozwoju pracowników. Personalizujemy też  pytania z testów i dopasowujemy je do potrzeb organizacji i stanowiska pracy.

Odpowiedzialność

Wsparcie

Wspieramy organizacje nie tylko w dostarczaniu samych testów, ale też pomagamy w interpretacji raportów i analizie wyników. Organizujemy szkolenia pomagające wdrożyć testy wewnątrz organizacji, np. przy wyborze testów do prowadzonych rekrutacji.

Etyka

Nasze testy  oceniają  kandydata przez pryzmat jego konkretnych cech i kompetencji. Dzięki temu procesy rekrutacyjne są prowadzone w sposób obiektywny. 

Wiarygodność

W naszej firmie panuje wysoka kultura organizacyjna, oparta na szczerych relacjach, przejrzystych zasadach i wzajemnym zaufaniu oraz szacunku. Dobro naszych pracowników oraz klientów jest dla nas najważniejsze. 

Efektywność

Skuteczność

Posiadamy potwierdzone wyniki naszych testów psychometrycznych oraz zauważamy wysoką korelację pomiędzy wynikami testów a osiągnięciami zawodowymi przebadanych osób.

Niezawodność

Zastosowanie naszych testów  obniża rotację pracowników w firmie oraz  zmniejsza ilość nieudanych rekrutacji kandydatów.

Zaangażowanie

Doradzamy oraz wspieramy naszych  klientów na każdym etapie współpracy, od doboru odpowiedniego testu do ich stylu i charakteru rekrutacji czy programu talentowego , po przeprowadzenie szkolenia czy sesji feedbackowej czy certyfikacji. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami oraz słuchamy ich potrzeb w zakresie tworzenia nowych produktów i rozwiązań.

Poznaj nasz zespół

Zobacz, z kim będziesz współpracować

Piotr Marciniak, CEO Talent Bridge

Fan nowych technologii i zwinnego podejścia do wdrażania innowacyjnych produktów. Wspiera firmy w procesie zatrudniania odpowiednich osób poprzez wdrażanie testów psychometrycznych dopasowanych do potrzeb danej organizacji. Dzieli się zdobytą wiedzą, prowadząc prelekcje i warsztaty on-line. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego ze specjalizacją Zarządzanie Strategiczne. Studiował także w Nagoya University of Commerce & Business w Japonii oraz w Escuela Bancaria y Comercial w Meksyku. Doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach oraz znajomość trendów na zagranicznych rynkach wykorzystał w firmie Talent Bridge.

Monika Marciniak, Ekspert Learning Agility, coach oraz psycholog

Absolwentka Zarządzania oraz Szkoły Dyplomacji Uniwersytetu Complutense w Madrycie. Certyfikowany coach, specjalistka z zakresu psychologii pozytywnej, inteligencji emocjonalnej oraz Learning Agility. Wiedzę i doświadczenie zdobywała w wielu międzynarodowych firmach oraz podczas szkoleń u wybitnego psychologa klinicznego i wykładowcy na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Complutense w Madrycie, Miguela Angela Rizaldos Lamoca.

Agnieszka Leleń, Dyrektor ds. Rozwoju
Absolwentka Andragogiki Uniwersytetu Warszawskiego oraz resocjalizacji w Pedagogium Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Certyfikowany coach, mentor, asesor i trener mentalny. Od ponad 10 lat związana jest z branżą doradczą i szkoleniową. Poprzednio szefowa sprzedaży w firmie doradczej a wcześniej jako Business Development Manager, odpowiedzialna za rozwój jednej z największych szkół coachingu w Europie. Pasjonuje się rozwojem osobistym. Zgromadzona wiedza i doświadczenie pozwala jej na lepsze zrozumienie sytuacji klienta i zaproponowanie jak najbardziej adekwatnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie efektywności procesów rekrutacyjnych i rozwojowych. Prywatnie mama Szymonka i wokalistka.
Justyna Wasinkiewicz, Marketing & PR Director

Jej wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR-u oraz sprzedaży stwarza ogromne wsparcie  dla różnorodnych projektów i działań biznesowych.

Od ponad 10 lat kieruje zespołami projektowymi i marketingowymi, czerpiąc z praktyki opartej na gruntownej analizie rynku, pełnym zrozumieniu potrzeb klientów oraz precyzyjnej identyfikacji optymalnych kanałów komunikacji i narzędzi marketingowych. Dzięki temu potrafi tworzyć strategie marketingowe, które nie tylko są skuteczne, ale także spełniają wyznaczone cele biznesowe. Jest również ekspertem w dziedzinie komunikacji wideo oraz marketingu cyfrowego, regularnie wprowadzając innowacje i skuteczne działania w tych obszarach.

Po godzinach oddaje się swoim pasjom, w tym morsowaniu, medytacji oraz grze w badmintona, co dodaje jej energii i inspiracji zarówno w pracy, jak i życiu osobistym.
2-111 (1)
Zuzanna Fras-Przygodzka, Specjalista ds. Marketingu

Specjalista ds. Marketingu Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Od ponad 4 lat związana z branżą marketingową. W Talent Bridge odpowiedzialna za kontakt z mediami, koordynowanie strony internetowej, prowadzenie kanałów Social Media, takich jak: Facebook oraz LinkdeIn. Tworzy treści, zajmuje się również płatnymi kampaniami, jak i organizacją webinarów i podcastów.

Prywatnie pasjonatka tenisa i pickleballa oraz podróży.

dr hab. Michał Chruszczewski

Adiunkt w Katedrze Psychologii Różnic Indywidualnych na Wydziale Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Odpowiedzialny za nadzorowanie całości prac nad testami psychometrycznymi oferowanymi przez Talent Bridge.

dr hab. Marta Wrześniewska-Pietrzak

Adiunkt dr hab. w jednostce Zakład Gramatyki Współczesnego Języka Polskiego i Onomastyki – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Odpowiedzialna za współtworzenie testów badających zdolności werbalnego myślenia. Dbam o to, aby pytania sprawdzały kompetencję czytania ze zrozumieniem w trafny i rzetelny sposób.

dr Karolina Ruta-Korytowska

Adiunkt w jednostce Zakład Gramatyki Współczesnego Języka Polskiego i Onomastyki – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Odpowiedzialna za współtworzenie testów badających zdolności werbalnego myślenia. Dbam o to, aby pytania sprawdzały kompetencję czytania ze zrozumieniem w trafny i rzetelny sposób.

Łukasz Rąbalski, Psychometra

Odpowiedzialny za implementacje algorytmów dobierających pozycje testowe na zasadach IRT (ang. Item Response Theory). Testuje również jakość testu po jego wdrożeniu.

6
Karolina Bieszke, Key Account Manager
Od ponad 5 lat związana z branżą HR. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w obszarze obsługi klienta, zarządzania zespołami oraz optymalizacji procesów. W Talent Bridge odpowiada za budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi.

Wcześniej przez niemal 5 lat związana była z jednym z najszybciej rozwijających się portali rekrutacyjnych skierowanych do branży IT w Polsce, gdzie jako Vice Head of Customer Care skutecznie zarządzała zespołem, usprawniała procesy i dbała o najwyższą jakość obsługi klienta. Jej doświadczenie obejmuje także koordynację projektów edukacyjnych, gdzie odpowiadała za komunikację i usprawnianie procesów.

Prywatnie miłośniczka pieszych wędrówek, zwłaszcza w towarzystwie swoich dwóch dużych czworonogów. Odpoczywa przy dźwiękach morza i szumu drzew, a w domowym zaciszu najchętniej spędza czas oddając się gotowaniu i lekturze kryminałów.

Poznaj naszych ambasadorów

aleksandra-graczyk-avatar
Aleksandra Graczyk

Coach ACC ICF, coach transformacyjny, mentor dla właścicieli firm. Wspieram właścicieli firm i dyrektorów w zarządzaniu ludźmi i uwalniam ich od bieżączki poprzez wprowadzanie efektywnych rozwiązań systemowych w organizacji. Z klientami współpracuję mentoringowo i coachingowo, wykorzystując narzędzia i wiedzę z obszaru zaawansowanego rozwoju osobistego, m.in. z programów Proctor Gallagher Institute (Thinking Into Results oraz Lead The Field).

aureliusz-lezenski-avatar
Aureliusz Leżeński

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył kurs w europejskiej szkole biznesu INSEAD pod Paryżem. Jako coach ma doświadczenie biznesowe. W latach 1998-2004 był menedżerem ds. szkoleń i rozwoju zasobów ludzkich w firmie EMPIK. Pracował w Janssen Cilag gdzie zajmował się rozwojem coachingu i projektami HRowymi. Zajmuje się transformacją zespołów i organizacji na rzecz zwiększenia efektywności i spójności oraz rozwojem liderów w zwinnym zarządzaniu. Jest certyfikowanym team coachem TCI (Team Coaching International ) oraz ICC (International Coaching Community). Ukończył kurs Executive and Corporate coach Diploma w Oxfordzie. Prowadził kursy coachingowe (CFC,PCD) w ramach brytyjskiej szkoły coachingu Noble Manhattan Coaching.  Ukończył studium metody Dialog Motywujący. Facylitator metody Institute of Cultural Affairs. Wykładowca w programach MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Stały konsultant HR, coach i team coach dla Forte, RASP i Chiesi Poland. Twórca programu „Antytoksyny” rozpoznawanie i reagowanie na naruszenia w organizacji i tworzenie przyjaznego miejsca pracy. Edukator i innowator społeczny – członek międzynarodowego stowarzyszenia ASHOKA Innovators for the Public. Prezes i założyciel Fundacji Robinson Crusoe (wsparcie w usamodzielnieniu młodzieży z pieczy zastępczej). Prowadzi warsztaty na temat CSR (wdrażanie standardów i kodeksów etycznych) dla organizacji biznesowych. W ramach działań doradczych dla biznesu Aureliusz prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu liderskiego i menedżerskiego oraz HR (Od eksperta do menadżera, Agile lider, Zarządzanie zmianami, Coachingowy Styl Zarządzania, Mentoring i Tutoring, Etyka w praktyce). Wdrażał mentoring w Coca Cola, Liberty, Aviva, Axel Springer, Allianz. Jest superwizorem rzeczników ds. etyki w Forte i Farm Frites Poland. Stworzył własny model wdrożenia coachingu „on the job”. Wdrażał i superwizował coaching „on the job” między innymi w BP Castrol, Liberty Direct, Celegne, Vetoquinol, Sony. Prowadził projekty z zakresu executive coaching dla kadry menedżerskiej i członków zarządu między innymi: Universal McCann Poland, Lafarge, Learning Systems Poland, Bestseller, Generali, Mediaage, TP SA, Skoda, Go Sport, Pariba, Volksvagen Polska, Makro, Geronimo, Danone, General Electric, Credit Suisse, Chiesi Poland.

agnieszka-balcewicz-avatar
Agnieszka Balcewicz
Pasjonatka psychologii oraz działania ludzkiego umysłu, a jako certyfikowany Coach wspiera klientów w identyfikacji celów biznesowych, rozwiązywaniu problemów i optymalizacji procesów zarządczych. Agnieszki celem jest opracowanie spersonalizowanych planów działania oraz rozwijanie kluczowych umiejętności, niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Skupia się na podświadomości, pomaga w przeformułowaniu ograniczających przekonań i wzorców myślenia, co prowadzi do stabilności i spełnienia w życiu zawodowym i osobistym. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży funduszy unijnych, specjalizuje się w pozyskiwaniu dotacji i nadzorowaniu projektów. Umiejętnie analizuje potrzeby klientów, posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami projektowymi, gdzie wykorzystuje  wiedzę z zakresu zarządzania z coachingiem, aby wspierać rozwój osobisty i biznesowy.

Entuzjastycznie podchodzi do nowinek technologicznych, co pozwala wprowadzać nowoczesne metody w procesie rozwoju. Prywatnie ceni chwile w naturze, które napełniają ją energią i wprowadzają w spokój. Fascynuje się literaturą psychologiczna, która otwiera nowe perspektywy i rozwija empatię. Relaksuja się przy jazzie i instrumentalnych utworach fortepianowych.
DSCF2681 (1)
Agnieszka Orczyk

Certyfikowany coach, coach zespołowy, mentor liderów, trener sprzedaży, trener biznesu.

Od zawsze pracuję z ludźmi i dla ludzi. Wspieram klientów będących na różnych etapach zawodowych — kiedy myślą o rozwoju w ramach organizacji lub gdy chcą sprawdzić, jak wygląda życie po korporacji. W procesach coachingowych i mentoringowych towarzyszę liderom w tematach zarządczych, działalności operacyjnej i sięganiu po więcej. Pomagam budować pewność siebie, wspierać w rozpoznaniu własnych talentów i mocnych stron, a tym samym nauczyć się zwyciężać i cieszyć z sukcesów. Wspieram w profilaktyce wypalenia zawodowego i wychodzeniu z kryzysów. W obszarach sprzedaży i biznesu zapraszam do wyjścia poza utarte schematy, korzystania z nowoczesnych technologii i szukania nowych perspektyw rozwoju przy jednoczesnym podejściu strategicznym. Jestem największą fanką przemian moich klientów. Po godzinach praktykuję wellbeing na własnych zasadach. 

Magdalena Radomska 2024-81
Magdalena Radomska
Wspieram liderów i zespoły w skutecznej komunikacji, budowaniu pewności siebie i osiąganiu sukcesu na scenie biznesowej.
 
Od 9 lat wspieram przedsiębiorców w zwiększaniu ich potencjału, wpływam na zmianę mentalności, podnoszę pewność siebie i apetyt na osiąganie celów.
Wspieram menedżerów, ekspertów i przedsiębiorców w budowaniu jasnej, przekonującej i zrozumiałej komunikacji. Pokazuję, jak mówić o sobie i swoim biznesie w sposób, który przyciąga uwagę, buduje autorytet i zwiększa skuteczność działań.
 
🔹 Coaching dla kadry zarządzającej – Wzmacnianie przywództwa, efektywne zarządzanie zespołem i motywowanie do osiągania celów.
🔹 Elevator Pitch & networking – Uczę, jak w maksymalnie 60 sekund przedstawić siebie i swoją firmę w sposób, który zapada w pamięć.
🔹 Sztuka prostego przekazu – Pomagam menedżerom i ekspertom mówić jasno, przekonująco i skutecznie.
🔹 Warsztaty dziennikarskie i sztuka wywiadu – Trening skutecznej komunikacji i budowania narracji marki dla autorów tekstów, podcasterów, youtuberów, influencerów oraz PR managerów.
🔹 Przygotowanie do targów i eventów branżowych – Szkolenie zespołów w skutecznej prezentacji siebie, firmy i produktów. 
🔹 Wystąpienia publiczne i storytelling – Uczę, jak mówić tak, by inspirować i przyciągać uwagę odbiorców.

🔹 Etykieta w biznesie – Szkolenia z zasad savoir-vivre w zawodowych sytuacjach. 

 
🌎 Międzynarodowe doświadczenie
W ramach projektu „Moda na sukces” wspieram liderów i ekspertów w budowaniu silnego wizerunku i skutecznej komunikacji. Od 7 lat jestem trenerką w IBD Business School – Noble Manhattan Coaching, gdzie kształcę przyszłych coachów. Jako członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mówczyń oraz członkini Rady Programowej, dbam o kształt szkoleń z wystąpień publicznych. Pełnię również funkcję Prezes Klubu Ambitnych Polek w Austrii, gdzie inspiruję liderki do rozwoju i łączę ambitne kobiety. 
 
📰 20 lat w mediach
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dziennikarstwie wiem, jak skutecznie budować przekaz i przyciągać uwagę odbiorców. To doświadczenie przekładam na pracę z klientami, pomagając im wyrażać swoje idee w sposób jasny, przekonujący i pełen autentyczności.

Jesteś: