Dobrostan w pracy: jak zadbać o zdrowie i zaangażowanie pracowników

3 grudnia, godzina 10.00, formuła online

Karolina Wójtowicz

People Relations & Employee Experience Leader, Electrolux Poland

Monika Marciniak

Psycholog, Ekspertka Learning Agility, Talent Bridge

Dlaczego warto uczestniczyć w naszym wydarzeniu?

Dobrostan pracowników to klucz do sukcesu nowoczesnych organizacji. Odpowiednie programy wellbeingowe mogą znacząco zwiększyć zaangażowanie, produktywność i satysfakcję zespołów. Jak skutecznie wdrażać takie inicjatywy? Jakie korzyści przynoszą one pracownikom i organizacji?

W trakcie naszego Wirtualnego Spotkania Ekspertów dowiesz się, jak zaplanować i zrealizować efektywne programy wellbeingowe, które poprawiają zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników, a także wspierają ich równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

Gościem naszego spotkania będzie Karolina Wójtowicz, People Relations & Employee Experience Leaderka w firmie Electrolux Poland Sp. z o.o. Opowie o praktycznych rozwiązaniach i działaniach, które przyczyniły się do sukcesu jej organizacji.

Co zyskasz, zapisując się na Wirtualne Spotkanie Ekspertów?

  • Poznasz praktyczne przykłady programów wellbeingowych wdrażanych
    w firmie Electrolux Poland Sp. z o.o.
  • Dowiesz się, jak efektywnie wspierać zdrowie psychiczne pracowników, korzystając z różnych narzędzi i warsztatów z budowania odporności.
  • Zdobędziesz wiedzę na temat promowania zdrowia fizycznego poprzez inicjatywy sportowe, edukację i profilaktykę zdrowotną.
  • Otrzymasz wskazówki, jak wspierać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym dzięki elastycznym formom pracy                            i dodatkowym benefitom.
  • Zrozumiesz, jakie korzyści przynoszą organizacji działania na rzecz dobrostanu finansowego pracowników.
  • Dowiesz się, jak inicjatywy wellbeingowe wpływają na zaangażowanie          i efektywność zespołów.

Zapisz się na webinar


    0-2525-250250+

    Do zapisu zachęcamy:

    Dyrektorów i Kierowników działów HR
    Specjalistów ds. rekrutacji
    Specjalistów ds. szkoleń i rozwoju
    HR Business Partnerów
    People Relations & Employee Experience
    Talent Management Specialist
    Chief Wellbeing Officer

    Kto wystąpi?

    Karolina Wójtowicz - gościni wywiadu

    People Relations & Employee Experience Leader w firmie Electrolux Poland Sp. z o.o.

    Karolina Wójtowicz obecnie pełni rolę People Relations & Employee Experience Leader’ki w firmie Electrolux Poland Sp. z o.o., gdzie odpowiada za współtworzenie oraz realizację strategii w obszarze Wellbeing i DEI, a także wdraża projekty HR. Z organizacją jest związana od 12 lat. Z branżą HR od prawie 18. Doświadczenie zawodowe Karoliny koncentruje się na pracy z ludźmi i dla ludzi. W firmie Electrolux dotychczas była odpowiedzialna za wspieranie i koordynację działań związanych m.in. z rekrutacją i onboardingiem pracowników, działaniami EB, a także komunikacją wewnętrzną. Od roku 2021 działa aktywnie na rzecz wspierania wellbeing’u pracowników w miejscu pracy. Na co dzień jest skupiona na inicjowaniu, planowaniu i prowadzeniu projektów związanych z rozwojem oraz promowaniem programu i kultury dobrostanu w organizacji. Współtwórczyni strategicznych rozwiązań pro-wellbeingowych, opartych na potrzebach pracowników i pracowniczek. Certyfikowana Chief Wellbeing Officer. Promotorka idei dobrostanu oraz ambasadorka działań wspierających budowanie różnorodnego, równego i włączającego środowiska pracy.

    Monika Marciniak - prowadząca

    Psycholog / Ekspertka Learning Agility w Talent Bridge

    Absolwentka Zarządzania, Szkoły Dyplomacji Uniwersytetu Complutense w Madrycie oraz SWPS. Psycholog, certyfikowany coach, specjalistka z zakresu psychologii pozytywnej, inteligencji emocjonalnej, Learning Agility oraz psychologii akulturacji expatów. Wiedzę i doświadczenie zdobywała w wielu firmach międzynarodowych (w Londynie, Saragossie i Madrycie). Współzałożycielka Talent Bridge.

    Zapisz się na webinar

    Zapisz się na wydarzenie i zdobądź kompleksową wiedzę


      0-2525-250250+

      Jesteś: