Smart choice
Jesteśmy zaufanym partnerem w zakresie testów psychometrycznych
Talent Bridge
Budujemy przewagę konkurencyjną firm, poprzez wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji w obszarze rekrutacji i rozwoju pracowników, wykorzystując testy psychometryczne tworzone we współpracy z naukowcami.
+0
Rozwiązanych testów
0
Lat w branży HR
+0
Zadowolonych klientów
Nasze wartości
Profesjonalizm
Współpraca z naukowcami
Tworzymy produkt od ponad 12 lat i pracujemy na polskiej grupie normalizacyjnej przy współpracy z naukowcami z Uniwersytetu Warszawskiego.
Nowoczesne technologie
Posiadamy własną platformę technologiczną do wysyłki testów oraz integracji z systemami rekrutacyjnymi oraz budujemy nowoczesne rozwiązania wpływające na wysokie wskaźniki psychometryczne.
Wszechstronność
W swojej ofercie posiadamy duży wybór testów, badających różne kompetencje, które wykorzystywane są do rekrutacji nowych kandydatów i rozwoju pracowników. Personalizujemy też pytania z testów i dopasowujemy je do potrzeb organizacji i stanowiska pracy.
Odpowiedzialność
Wsparcie
Wspieramy organizacje nie tylko w dostarczaniu samych testów, ale też pomagamy w interpretacji raportów i analizie wyników. Organizujemy szkolenia pomagające wdrożyć testy wewnątrz organizacji, np. przy wyborze testów do prowadzonych rekrutacji.
Etyka
Nasze testy oceniają kandydata przez pryzmat jego konkretnych cech i kompetencji. Dzięki temu procesy rekrutacyjne są prowadzone w sposób obiektywny.
Wiarygodność
W naszej firmie panuje wysoka kultura organizacyjna, oparta na szczerych relacjach, przejrzystych zasadach i wzajemnym zaufaniu oraz szacunku. Dobro naszych pracowników oraz klientów jest dla nas najważniejsze.
Efektywność
Skuteczność
Posiadamy potwierdzone wyniki naszych testów psychometrycznych oraz zauważamy wysoką korelację pomiędzy wynikami testów a osiągnięciami zawodowymi przebadanych osób.
Niezawodność
Zastosowanie naszych testów obniża rotację pracowników w firmie oraz zmniejsza ilość nieudanych rekrutacji kandydatów.
Zaangażowanie
Doradzamy oraz wspieramy naszych klientów na każdym etapie współpracy, od doboru odpowiedniego testu do ich stylu i charakteru rekrutacji czy programu talentowego , po przeprowadzenie szkolenia czy sesji feedbackowej czy certyfikacji. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami oraz słuchamy ich potrzeb w zakresie tworzenia nowych produktów i rozwiązań.
Poznaj nasz zespół
Zobacz, z kim będziesz współpracować
Piotr Marciniak, CEO Talent Bridge
Fan nowych technologii i zwinnego podejścia do wdrażania innowacyjnych produktów. Wspiera firmy w procesie zatrudniania odpowiednich osób poprzez wdrażanie testów psychometrycznych dopasowanych do potrzeb danej organizacji. Dzieli się zdobytą wiedzą, prowadząc prelekcje i warsztaty on-line. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego ze specjalizacją Zarządzanie Strategiczne. Studiował także w Nagoya University of Commerce & Business w Japonii oraz w Escuela Bancaria y Comercial w Meksyku. Doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach oraz znajomość trendów na zagranicznych rynkach wykorzystał w firmie Talent Bridge.
Monika Marciniak, Ekspert Learning Agility, coach oraz psycholog
Absolwentka Zarządzania oraz Szkoły Dyplomacji Uniwersytetu Complutense w Madrycie. Certyfikowany coach, specjalistka z zakresu psychologii pozytywnej, inteligencji emocjonalnej oraz Learning Agility. Wiedzę i doświadczenie zdobywała w wielu międzynarodowych firmach oraz podczas szkoleń u wybitnego psychologa klinicznego i wykładowcy na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Complutense w Madrycie, Miguela Angela Rizaldos Lamoca.
Agnieszka Leleń, Dyrektor ds. Rozwoju
Małgorzata Senator-Tajduś, Business Development Manager
Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Justyna Wasinkiewicz, Marketing & PR Director
Jej wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR-u oraz sprzedaży stwarza ogromne wsparcie dla różnorodnych projektów i działań biznesowych.
Po godzinach oddaje się swoim pasjom, w tym morsowaniu, medytacji oraz grze w badmintona, co dodaje jej energii i inspiracji zarówno w pracy, jak i życiu osobistym.
Zuzanna Fras-Przygodzka, Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Od ponad 4 lat związana z branżą marketingową. W Talent Bridge odpowiedzialna za kontakt z mediami, koordynowanie strony internetowej, prowadzenie kanałów Social Media, takich jak: Facebook oraz LinkdeIn. Tworzy treści, zajmuje się również płatnymi kampaniami, jak i organizacją webinarów i podcastów.
Prywatnie pasjonatka tenisa i pickleballa oraz podróży.
dr hab. Michał Chruszczewski
Adiunkt w Katedrze Psychologii Różnic Indywidualnych na Wydziale Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Odpowiedzialny za nadzorowanie całości prac nad testami psychometrycznymi oferowanymi przez Talent Bridge.
dr hab. Marta Wrześniewska-Pietrzak
Adiunkt dr hab. w jednostce Zakład Gramatyki Współczesnego Języka Polskiego i Onomastyki – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Odpowiedzialna za współtworzenie testów badających zdolności werbalnego myślenia. Dbam o to, aby pytania sprawdzały kompetencję czytania ze zrozumieniem w trafny i rzetelny sposób.
dr Karolina Ruta-Korytowska
Adiunkt w jednostce Zakład Gramatyki Współczesnego Języka Polskiego i Onomastyki – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Odpowiedzialna za współtworzenie testów badających zdolności werbalnego myślenia. Dbam o to, aby pytania sprawdzały kompetencję czytania ze zrozumieniem w trafny i rzetelny sposób.
Łukasz Rąbalski, Psychometra
Odpowiedzialny za implementacje algorytmów dobierających pozycje testowe na zasadach IRT (ang. Item Response Theory). Testuje również jakość testu po jego wdrożeniu.
Poznaj naszych ambasadorów
Aleksandra Graczyk
Coach ACC ICF, coach transformacyjny, mentor dla właścicieli firm. Wspieram właścicieli firm i dyrektorów w zarządzaniu ludźmi i uwalniam ich od bieżączki poprzez wprowadzanie efektywnych rozwiązań systemowych w organizacji. Z klientami współpracuję mentoringowo i coachingowo, wykorzystując narzędzia i wiedzę z obszaru zaawansowanego rozwoju osobistego, m.in. z programów Proctor Gallagher Institute (Thinking Into Results oraz Lead The Field).
Aureliusz Leżeński
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył kurs w europejskiej szkole biznesu INSEAD pod Paryżem. Jako coach ma doświadczenie biznesowe. W latach 1998-2004 był menedżerem ds. szkoleń i rozwoju zasobów ludzkich w firmie EMPIK. Pracował w Janssen Cilag gdzie zajmował się rozwojem coachingu i projektami HRowymi. Zajmuje się transformacją zespołów i organizacji na rzecz zwiększenia efektywności i spójności oraz rozwojem liderów w zwinnym zarządzaniu. Jest certyfikowanym team coachem TCI (Team Coaching International ) oraz ICC (International Coaching Community). Ukończył kurs Executive and Corporate coach Diploma w Oxfordzie. Prowadził kursy coachingowe (CFC,PCD) w ramach brytyjskiej szkoły coachingu Noble Manhattan Coaching. Ukończył studium metody Dialog Motywujący. Facylitator metody Institute of Cultural Affairs. Wykładowca w programach MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Stały konsultant HR, coach i team coach dla Forte, RASP i Chiesi Poland. Twórca programu „Antytoksyny” rozpoznawanie i reagowanie na naruszenia w organizacji i tworzenie przyjaznego miejsca pracy. Edukator i innowator społeczny – członek międzynarodowego stowarzyszenia ASHOKA Innovators for the Public. Prezes i założyciel Fundacji Robinson Crusoe (wsparcie w usamodzielnieniu młodzieży z pieczy zastępczej). Prowadzi warsztaty na temat CSR (wdrażanie standardów i kodeksów etycznych) dla organizacji biznesowych. W ramach działań doradczych dla biznesu Aureliusz prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu liderskiego i menedżerskiego oraz HR (Od eksperta do menadżera, Agile lider, Zarządzanie zmianami, Coachingowy Styl Zarządzania, Mentoring i Tutoring, Etyka w praktyce). Wdrażał mentoring w Coca Cola, Liberty, Aviva, Axel Springer, Allianz. Jest superwizorem rzeczników ds. etyki w Forte i Farm Frites Poland. Stworzył własny model wdrożenia coachingu „on the job”. Wdrażał i superwizował coaching „on the job” między innymi w BP Castrol, Liberty Direct, Celegne, Vetoquinol, Sony. Prowadził projekty z zakresu executive coaching dla kadry menedżerskiej i członków zarządu między innymi: Universal McCann Poland, Lafarge, Learning Systems Poland, Bestseller, Generali, Mediaage, TP SA, Skoda, Go Sport, Pariba, Volksvagen Polska, Makro, Geronimo, Danone, General Electric, Credit Suisse, Chiesi Poland.
Agnieszka Balcewicz
Entuzjastycznie podchodzi do nowinek technologicznych, co pozwala wprowadzać nowoczesne metody w procesie rozwoju. Prywatnie ceni chwile w naturze, które napełniają ją energią i wprowadzają w spokój. Fascynuje się literaturą psychologiczna, która otwiera nowe perspektywy i rozwija empatię. Relaksuja się przy jazzie i instrumentalnych utworach fortepianowych.